14 Haziran 2013 Cuma

Bulut Hamuruyla Kumdan Kaleler

Paşamın ayağına dikiş atıldıktan sonra evde işler değişti.Ne güzel suyla oynuyorduk ama artık yasak.O yüzden yeni aktivite arayışındayken evde kum yapmakla ilgili birşeyler okuduğumu hatırladım.En sonunda buradaki tarife ulaştım.Bulut hamuruyla tanıştık böylece.

Tarifi : 8 su bardağı un
           1 su bardağı bebe yağı

Malzemeleri yoğuruyorsunuz ve hamurunuz-ben kum diyorum-hazır oluyor.Oynaması çok zevkli ben bile yoğurma kısmını uzatmışım oyuna dalıp.Hazır böyle bir materyal varken ilk küçük duyusal havuzumuzu da oluşturalım deyip birkaç çiftlik hayvanıyla başbaşa bıraktım oğlumu.


Önce ne olduğunu anlayamadı kuzum oyuncak hayvanları da ilk kez gördüğü için kısa bir süre onlarla ilgilendi.


 Hala gözü suda olan paşa sulamaya çalıştı kumumuzu.


Paşamın kankasını da davet ettik o sırada.Rüzgar,Doruk'tan bir ay büyük ve birbirlerini görünce kısa bir süre çok mutlu oluyorlar.Sonra herkes kendi yoluna gidiyor.Ama bu sefer Doruk Paşa Rüzgar'a rahat vermedi,çocuk eline ne alırsa Doruk onun elinden aldı.Sanırıım Doruk kumu çok sevdi ve paylaşmak istemedi.


E birbirleriyle bu kadar uğraşınca ikisi de sıkıldı oynamaktan.Doruk bir iki tur atıp geri döndü oyuna .Artık oyunun tam içindeydi.






Balkonu dağınık bırakıp sirkelenip oyunu burada sonlandırdık.Ertesi gün dağıttımız yerden devam ettik.Çok uzun oynama süresi olmadı ama gene de ilgiliydi.




 Şimdi aktiviteyle ilgili önemli tavsiyemi vereyim ki fotoğraflara bakınca bunu düşünmüşsünüzdür zaten.Kesinlikle evin içinde tavsiye etmiyorum;bunun için balkon ideal mekan.Balkonda olsanız bile altına örtü serin çünkü ıslak zemin üzerinde biraz kayganlık yapıyor.Kullandığınız kumu da atmayın sakın poşetleyin yakında tekrar oynarsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...