12 Ağustos 2013 Pazartesi

Evde Yaptığım Doğumgünü Süslemelerimiz

Süslemeler için bayağı bir araştırma yaptım bir türlü hazır formatta parti seti bulamıyordum.Birçok linke ulaştım ancak photoshop bilmek gerekiyordu.En sonunda Pınar Hanım'ın blogu Keyfekeder Saatlerim'e ulaştım.İyi ki torunu olmuş da iyi ki hazırlamış bu blogu.Burada aklınıza gelebilecek birçok konseptte uygun parti seti bulmak mümkün.Tek yapacağınız renkli çıktı alıp kesmek ve yapıştırmak.Bu kadar basitmiş gibi gelse de değilmiş insanın uzun bir zamanını alıyormuş.İyi ki hazırlıklara erken başlamışım ki bunları yetiştirebildim.

Blogdaki iki farklı konseptten de yararlandım.1 yaş ve winnie the pooh parti setleri.Şapkayı kartondan kesip üzerine kağıdı yapıştırdım.Çöp şişe grapon kağıtlarını kıvırıp çıktı aldığım cupcake süslemeriyle beraber yapıştırdım.Maskemiz bile vardı.


Limonataları A101 den aldım şişesi çok şirin.Hatta o şişeleri daha sonra  duyusal şişe yapmak için kullandım.Kapağını da tül ve fiyonkla süsledim.Pipetler için de çıktı almıştım zaten kes yapıştır.


Kürdan süslemesini de hazır çıktıyı kesip çift taraflı kürdana yapıştırıyorsunuz.


Kavanozlar da paşamın mama kavanozlarıydı ilk zamanlar dışarıdayken yedirmek zorunda kalmıştım.İşe yaradılar ama.Kavonozun kapağına silikonla tül yapıştırıp onun üzerine gene silikonla kağıt süslemeyi yapıştırdım.Etrafına da kurdela çektim ve gene kaymasın diye silikonla tutturdum.Ve tabi uğurböceksiz olmaz.İçerisine koyduğum şekerlemeyi de A101den aldım.Fıstıklı draje o da hem şık hem ucuz.


Bu minik fenerler tuvalet kağıdı rulosundan yapılıyor.Altlarına kurdela yapıştırıp üzerini grapon kağıdıyla kapladım.Aradan ip geçirip,ipin ucuna cupcake süslerinden çift taraflı yapıştırıp duvara astım.


Bir de ponponlara merak saldım.Yapılışını detaylı olarak nette bulmak mümkün.Ama pelur kağıdıyla yapmak lazım onunla daha hoş duruyor.Ben renklisini bulamamıştım o yüzden grapon kağıdıyla yapmıştım.


Ponponlardan esinlerek dev 1 yapmaya karar verdim.Büyük kortonu 1 şeklinde kestim.Üzerine de şekilde görüldüğü gibi çeşitli ebatlarda ponponlar hazırlayıp yapıştırdım.Sonuç çok güzeldi.


 Bu 1'in küçüğünden birkaç tane de çift yönlü yapıp tavana astım.Bir de uçan balonlarımız vardı tabi.Son gün balonları eve yayarken eşim buldu bu fikri.Balonları çift yönlü bantla tavana astık,ucuna da kurdela bağladık.Oldu sana uçan balon.


O arada bir de origamiyle tanıştım yıldız yaptım.Onu da evdeki karton çantaları keseip hediye paketiyle kaplayıp yaptım.Yapımına buradan bakabilirsiniz.


Süs dalgalarını da nette parti malzemeleri satan bir dükkanda gördüm.1-2 tanesi 7-8 lira falandı.Bende karton alıp tencere kapağıyla ölçüp içeri doğru halkalar çizdim ve kestim.İşte böyle oldular.


Bannerleri de harfleri tek tek kes yapıştır yaptım.Sonra da kurdelaya yapıştırdım onları.


Fotoğraflı banneri de parti organizasyonu yapan bir sayfada görmüştüm.Fotoğrafları da minik mandallarla ipe tutturdum.


36 yorum:

  1. özendim desem yeridir :))çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize, elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Emeginize saglik cok hos olmus. 1 yas dogumgunumuzu yazdim ben de bloguma. 2 yas icin fikirler almaya basladim. Bakalim neler yapabilecegim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Özlem umarım bir fikir bulabilmişsindir.Blogunu ziyaret edeceğim :)

      Sil
  4. merhabalar bende oğlum için yapmak istiyorum face adresimden de yazdım size ama ulaşamadım acaba o tabak ve bardakların üzerindekileri nasıl yaptınız yazıcıdanmı çıkarıp yapıştırdınız resimleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereden mesaj yolladınız acaba bana ulaşmadı çünkü:( Tabak ve bardakları hazır aldım.Şişe ve kürdan süslemelerini çıktı alıp yaptım yazıda adresi var ama gene vereyim http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com/2012/11/winnie-pooh-sirin-ayck.html

      Sil
  5. winnie pooh olarak nerden buldunuz acaba bardak ve tabakları çıktıyı kendiniz normal bilgisayardanmı çıkarıp yapıştırdınız

    YanıtlaSil
  6. yani direk çıktıyı alıp yapıştırdınız mı yoksa bir işlem uygulanızmı çünkü kağıt çıkarıldığında ve kullandığınızda hoş durdumu

    YanıtlaSil
  7. Bardak ve tabakları ben Kipadan almıştım ama büyük marketlerde oyuncakçılarda bulabilirsiniz.Çıktıyı da renkli çıktı alıp kesiyorsunuz.Mesela kürdanları çift taraflı yapıştırdım.Uzun bir çubukta yaptığım vardı onu grapon kağıdıyla süsledim yazımda görebilirsiniz zaten fotoğrafını.Siz öncelikle şu sayfayı https://workspaces.acrobat.com/app.html#d=HswPUEsvqmyRx3OM59rJig açın buradaki pdf formatında zaten onu inceleyin daha rahat olur anlaşılması

    YanıtlaSil
  8. merhabalar bende nette oğlumun doğum gününde neler yapabilirim diye gezinirken.. blogunuza rastladım çok güzel şeyler paylaşmışsınız.. oğlum için bende bu konsepti yapmak istiyorum .. fakat size bir şey danışmak istedim bu çıktıları nerden alabiliriz örneğin kırtasiyeden felanda alabilirmiyiz birde normal a4 kağıdamı çıktı aldınız yoksa daha kalın bir kağıda mı aldınız... şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Ben kırtasiyeden çıktı almıştım.Onların renkli çıktı için kullandıkları kağıt biraz daha kalındı.Hatta bannerleri hazırlarken karton mu kullansam diyordum altına yapıştırıp ama gerek olmadı

      Sil
  9. çok güzel olmuşlar insanın kendi el emeği ile hazırlaması nasıl da mutlu ediyor değil mi insanı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Hem de nasıl mutlu ediyor bunu siz daha iyi bilirsiniz zaten

      Sil
  10. Çok emek harcamışsın ve harika olmuş,özellikle dev 1'ler çok hoşuma gitti:)Ben de Ege'nın 1.yaşdoğumgünü süslemelerini Pınar hanımın blogundan indirdim,çok güzel oluyorlar.Mama kaseleriyle hediye fikri harika olmuş,değişik fikirler edinmek çok güzel.2 .yaşımıza az kaldı,heyecan bastı:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Evet çok özenmiştim neredeyse bir ay önce hazırlıklara başladım e tabi çocuk uyuyunca yapılıyor sadece böyle şeyler ama çok keyif almıştım.O dev 1 çok uğraştırmıştı beni hatta küçük 1 leri biraz uyduruk sadece buruşturup yapıştırmıştım.Ege,Doruk'tan 1 ay küçük sanırım öyleyse eğer dur daha heyecan basmasın çok var :) Ben de bu yıl için pek kararsızım çünkü kreşte kutlayacağız bu yıl tecrübesizim o konuda
      Bizden de sevgiler :)

      Sil
  11. İleride oğluşla hazırlık yaparken daha da eğlenceli olur :-) Hepsi çok güzel, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beraber hazırlayacağımız günler de gelir.Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Ah, göz açıp kapayıncaya kadar geliyor :-)

    YanıtlaSil
  13. hepsi çok güzel olmuş. ! rakamını çok beğendim. Tuvalet rulosundan yaptığın da harika olmuş. Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Nihal'ciğim o ruloyla yapılanı da Paşamın odasında dekor olarak kullanıyorum ayrıca çok şirin duruyor

      Sil
  14. karşılama panosu düşünürseniz.
    http://urun.gittigidiyor.com/diger-her-sey/dogumgunu-ve-parti-susu-ozel-karsilama-panosu-103062251

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok şirinler ama biraz pahalıymış :)

      Sil
  15. Tugba hanim merhaba yakin bir zamanda oglumun 1yas dogum gunu var suslemeler cok pahali diye kara kara dusunurken blogunuza rastladim.acaba nerden indirecegim ciktilari ornekleri banner i nasil cikarip yapacagim.yardinci olursaniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu bu kadar geç gördüğüme o kadar üzüldüm kii:(( Keşke yardımcı olabilseydim sanırım çoktan yaşına girmiştir kuzu.Gene de mutlu yaşlar dilerim.Umarım sonradan çıktı yerini bulmuşsunuzdur çünkü yazıda link vermiştir.
      Sevgiler :)

      Sil
  16. merhabalar çok güzel olmuş ellerinize sağlık kağıtları nasıl kestiniz ben geçen yıl yaptım ama pürüzssüz kesememiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Serap Hanım çok teşekkür ederim :) Hangi kağıtları sorduğunuzu anlamadım ama?

      Sil
  17. Slm oncelikle cok guzel seyler yapmissiniz elinize saglik ben banner ve ikram etiketlerini nasil yaptigini sorucaktim ciktilari nerden nasil bulabilirim kiryasiye de yaptirabilir miyim acaba simdiden tesekkurler cvp icin

    YanıtlaSil
  18. Çook güzel..bugün oğlumun doğumgünü 2yaşına giriyo. Hasta olduğum için yattığım yerde bişeyler yapmaya çalışıyorum.. gecen yılda kutlamamıştık. Bari bu yıl olsyn istedim. Yeğenlerime bunları göstercem inşallah yapabiliriz.. Allah herkesin yavrusunu bağışlasın.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, öncelikle çok güzel olmuş herşey mükemmel... Doğum günü tabak,bardak,peçete gibi ürünleri lisanslı yada değil www.kutlamamarketi.com ve www.ehavaifisek.com sitelerinden çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Kızımın doğum günü için oradan satın almıştım bir günde adresime teslim edildi.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, öncelikle çok güzel olmuş herşey mükemmel... Doğum günü tabak,bardak,peçete gibi ürünleri lisanslı yada değil www.kutlamamarketi.com ve www.ehavaifisek.com sitelerinden çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Kızımın doğum günü için oradan satın almıştım bir günde adresime teslim edildi.

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar,

    http://www.partistore.com/urun-kategori/kiz-dogum-gunu/ adresinden aldık bizde..
    ,
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Ellerinize sağlık! Her bir detaya bayıldık, inanılmaz güzel süslemeler yapmışsınız hayran kaldık parti temanıza. :)

    YanıtlaSil
  23. gerçekten çok güzel olmuşlar.. doğum günü partileri ve süslerle çok daha özel ve anlamlı olacak.. emeğinize sağlık, tebrikler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...