1 Kasım 2013 Cuma

Bir Tabak Yeter Mi?

Bir tabak süslemesi bir kahvaltıyı kurtarabilir mi?Bizim için maalesef hayır.

Sabah çok hırçın uyandı Paşam.Neredeyse 48 saattir de ağzına doğru dürüst lokma girmedi.Allah'tan anne sütü devam da o teselli ediyor beni.Yemeyen çocuk ne zormuş insan nasıl delirirmiş şimdi gerçekten anladım.Doruk da her öğün herşeyi yiyen bir çocuk değil ama en azından bir öğünü güzel yiyordu.Bu kadarı bana fazla geldi.Üstelik ilaç da içmesi gerekiyor ve hepsi tok karnına.Ne yapacağımı şaşırdım.Bu sabah bir umut bu tabağı hazırladım.


Zürafaların kalıbı var omletten yapıldılar.Zemin ve ağacın gövdesi dut şuruplu bebek kekinden.Güneşe benzeyen şey de ekmek.Bir de kürdanlara peynir batırdım ki ona emindim çok hoşuna gider yer diye.
Ama sonuç hüsran bir lokma bile girmedi ağzına sadece tabağın hatırına bir süre oynadı,sonra fırlatmaya başladı.

Umarım kısa sürer bu hırçın halleri yoksa deliriciğizz ailecek!

10 yorum:

  1. bu sefer ilk yorum benden gelsin,sen mükemmel bir annesin,eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Özlem'cim ama yetmiyor işte :(

      Sil
  2. tek kelimeyle harika,eline sağlık canım.yazılarını okuyunca kendi oğlumu görüyorum sanki:)yemek bizim başlıca sorunumuz aylardırrrr:(Sabrımın en zorlandığı nokta!ama yemeyen çocuk ne yaparsan yap,ne kadar güzel sunsan da yemiyor işte.görünce pek bir heveslendim yapmaya ama eminim sonuç bizde de aynı olacak.Benim artık oğlumun iştahsız bir çocuk olacağını kabullenmem gerek sanırım,umarım sizinki geçicidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin Gamze'ciğim dediğim gibi çok zormuş bu kadar zorlu bir dönem hiç yaşamamıştık yemek konusunda.
      Çok teşekkür ederim ayrıca:)

      Sil
  3. tabak çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama kuzucuk yemezse yapaxak birşeyde yok.abimin çocuklarına baktım uzun yıllar.yemek yedirmenin ne kadar zor olduğunu elimde tabak bak kuş geldi,bak köpek ,bak arab dütt diye peşinden koştuğumu biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Bizde durumlar o kadar vahim değil çok şükür normalde önüne koyuyorum yemeği o yiyor ama bu hastalık dönemleri fena

      Sil
  4. Katiliyorum yemeyen cocuk cok zormus oglum karni tok olsun yemek gorse oturur yerdi bu ara astim ilaclarinda yemiyo ve uzuluyorum allahtan emiyormusda oda yeter biz 9 aylikti biraktigimda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Kübra'cım sizin durum çok zor.Allah yardımcınız olsun

      Sil
  5. yemeyen cocuk gercekten cok zor yaşı henüz küçükken bence herseyin tadına baktırmaya calıs alısmasını sağla benimde yegenim bebekken hiç birseye agzını sürmüyordu fakat büyüdü hala aynı 7 yaşında olmasına rağmen inşallah bir an önce bu durum düzelir. sevgiler.
    http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle yedisinde ne ise yetmişinde de o..Paşam her yemeği yiyordu ama bir anda bıçak gibi kesildi yemek seçmeye başladı ama tamamen inattan yeni şeylere kapalı tadını bile bilmediği şeyler ama ağzını açmıyor.İşte bu durumlarda da kreş kurtarıcı daha bu hafta başlamasına rağmen evde reddettiği birçok şeyi yemeye başladı orada.
      Sevgiler size de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...