4 Şubat 2014 Salı

Dekupajla Masa Yenileme

Mutfağımda çok eski ve rengi de gitmiş plastik masa ve sandalyem vardı.Masa iyice gözüme geliyordu örtü de sermeme rağmen.Sonuçta atmak da istemiyordum iş görüyordu.Ben de bu dekupaj işleri aklımı alınca birşeyler yapmak istedim.

Önce sprey boya ile ilk kat boyasını attım.Üzerine pom pom fırçayla akrilik boya uyguladım.Boya kuruyunca da kalpleri kesip dekupaj tutkalıyla peçete dekupajı uyguladım.Kalan yerlere de kırmızı puantiyeler yaptım.Fotoğraf da görünmüyor ama masanın ayaklarına da puantiye yaptım.


Ama masa tek başına boş görünüyordu gene de birşey eksikti.Ve o eksiği bu çerçeve tamamladı.Polyester çerçeveleri çok beğeniyorum ama fiyatları çok yüksek.Bu plastik çerçeveyi görünce sok sevdim hele 5 TL olduğunu duyunca daha da sevdim.Ben de tamamlayıcı olması açısından dekupaj için kullandığım peçeteyi kullandım fotoğraf yerine.Şimdi bakınca içimi açıyor doğrusu :)

Önemli bir uyarıda fayda var.Kesinlikle vernik uygulamanızı tavsiye ederim.Ben uygulamamıştım büyük fırçam yok diye ama üzeri çok fena leke oldu temizlenmedi.Tekrar boya yapmak zorunda kaldım.Gene de akıllanıp vernik yapmadım ama şeffaf plastik bir örtü aldım.Vernik uygulamaktan daha pratik oldu.Sırada sandalyeler var :)

Mutfağımı kırmızı-beyaza çevirdim iyice daha önceki çalışmalarıma bakmak isterseniz ;
Kavanozlar için bu yazıma
Çöp kovası ve fırça için bu yazıma gözatabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Harika görünüyor canım ellerine sağlık ben bu kadarını yapamazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bunu yapamazsın da keçeyle bir örtü yaparsın dillere destan :))

      Sil
  2. çok şık olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fikir, ellerine sağlık :)

    http://gorgeousappearance6.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. link partimizin bu haftaki konusu yaratıcı çocuk etkinlikleri bekliyoruz : ) http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/02/link-partisi-yaratc-cocuk-etkinlikleri.html sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...