19 Mart 2014 Çarşamba

Kartondan Bul-Tak

İki haftadır şekiller ve renklere yoğunlaştık çünkü hala her sorduğumda doğru cevabı alamıyorum.Bunu yapmak da aklıma Etka'ca ve Zeynep'in Annesi ndeki daireler yapbozunu görünce geldi.Bizimki hem renkler hem de şekiller üzerine oldu.


Yapılışı kolay gibi görünse de pek öyle değilmiş başına oturunca anladım.O yüzden aşamalarını fotoğraflamaya çalıştım.


Kullandığım malzemeler bunlar.Ayrıca sıcak silikon ve bant da kullandım.Öncelikle iki eşit büyüklükte kartonu kestim.Bir parçanın üzerine ölçüp biçip düzgünce şekilleri çizdim.Şekilleri çizmek için evdeki oyuncakların parçalarını kullandım.Çizdiğim bu parçaları maket bıçağıyla düzgünce kestim.Düzgün olmak zorunda çünkü o kestiğimiz parçalar da bultağın parçası olacak.


Kesmediğim diğer parçaya elişi kağıtlarını yapıştırıcı ile yapıştırıp,yırtılmaması için koli bandıyla sağlamlaştırdım.Küçük şekilleri de aynı şekilde sağlamlaştırdım ve sıcak silikonla üzerlerine pompomları yapıştırdım.Pompom yerine renkli raptiye de kullanabilirsiniz.İki karton parçasını da sıcak silikonla birbirine yapıştırıp kenarlarından gene bant geçtim.


Ve geriye süslemek kaldı.Desenli bantlar ve stickerlar ile de çekici hale getirdim oyuncağımızı.


Oyuncağımız iki haftadır sapasağlam duruyor ve ara sıra çıkartıp oynuyoruz.Doruk isimlerini her sorduğumda cevap veremese de onları yerlerine doğru yerleştiriyor.

Keyifli aktiviteler :)

6 yorum:

  1. güzel günlerde oynasın paşam...zeynepcikde çok seviyor daireler yapbozunu...biz henüz şekillere geçmediğimiz için sadece renklere odaklanıyoruz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Hilal'ciğim :) Aslında sindire sindire geçmesi daha iyi ;)

      Sil
  2. Mimlendiniz :) bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müsait olur olmaz cevaplayacağım zevkle teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Esranınkiyle aynı sanırım ilk fırsatta yazacağım canım teşekkürler de mimleyecek adam bırakmadınız yahuuu :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...