31 Mayıs 2013 Cuma

Yenilebilir Parmak Boyası Yapımı ve Eğlencesi

Paşam çilek yerken daha doğrusu çilek onu yerken aklıma bir aktivite yapmak geldi.Madem bu kadar kirlendik iyice batıralım ortalığı dedik.Parmak boyasını 13 aylıkken denemiştik.Paşam da çok keyif almıştı ama biz aynı keyfi alamamıştık çünkü o herşey gibi onun da tadına bakmak istiyordu.Hal böyle olunca parmak boya dolapta yerini almıştı.Benim de aklıma yenebilen bir boya yapmak geldi nette çeşitli tarifler vardı ama kafama yatmadı.Şimdi başlığı okuyanlar havalı bir tarif arayacaklar.İtiraf ediyorum onu ilgi çeksin diye yazdım.Malzemeler yoğurt ve gıda boyası sadece.Yanlız yoğurdunuz biraz katı olursa iyi olur gıda boyası sulandırıyor çünkü.Eğer bebeğiniz çok küçük ve kesin bunu yer diye korkuyorsanız netten doğal gıda boyası tarifi de bulabilirsiniz.Bende iki renk boya vardı;bize yetti de arttı bile.


 Paşamın eğlencesinden kareler...
Önce bir ne olduğunu anlamaya çalıştı.


Anladıktan sonra bu hale geldik.


 Sizce bu mutluluk için bu kadar kirlenmeye değmez mi?



 Ayrıca korkmanıza gerek yok parmak boya gibi zor çıkmıyor suya girdiğimiz anda aktı tüm boya.E eğlence bu kadarla bırakılmazdı bir de su eğlencesi tertip ettim paşama.


Bu süre zarfında ikimizde çok eğlendik

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş. ben de küçük fındığıma deneyeceğim bunu. :) fikir için teşekkürler. eğlencenize bayıldım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...