31 Ocak 2014 Cuma

Cici Bici Hediyelerimiz Geldi

Valla çekiliş kazandığıma dair yazı yazasım pek yok nazar değecek :) Ama çok sevdiğim,takip ettiğim kişilerden kazandım bu sefer hediyelerimi..


Sevgili arkadaşım Özlem geçenlerde Facebook'taki sayfası Çocuklarımın Oyun Günlüğü'nde çekiliş yaptı.Saolsun bonkörlüğü tutup hediye sayısını üçe çıkarınca şans bize de güldü.Oğlumun doğumgününde geldi hediyesi de.Ama açmadım kutusundan bile çıkarmadım çünkü 3 yaşını bekleyeceğim bunu vermek için.
Çok teşekkür ederim canım arkadaşım :)


Diğer hediyem de severek takip ettiğim Canan Hanım'ın Facebook'taki sayfası Art By Canan Agcakaya'dan geldi.Hobi Sitesi ile ortak yürüttüğü bir çekilişten tam 37 renk keçe kazandım.Bir sürü keçem vardı ama hiç bu kadar çok renk görmemiştim çok mutlu oldum.Çok teşekkür ediyorum kendilerine :)

Çekilişleri çok sevdiğimi daha önce de söylemiş miydim? :))


8 yorum:

  1. Maşallah arkadaşım şansınız hep açık olsun.adaşın olarak bu şansın bulaşma ihtimali war mı acaba ;) hediyeler birbirinden güzel,musmutlu günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)
      Darısı sana canım azmetmek lazım.Ben imkan buldukça katılıyorum valla çekilişlere :)

      Sil
  2. güle güle kullansın paşam,onu benim için gıdığından öp annesi:)

    YanıtlaSil
  3. Tuğba keçelerde yazı panosu da harika güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten nazar değecek:)maşallah şansınız hep böyle bol olsun inşallah.güle güle kullanın hediyeleriniz canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...