21 Ocak 2014 Salı

Doğumgünü Parti Süsleri Hazırlama

Bu sene taşıtlar konseptine karar verdik.Banner,cupcake süsleri ve pipet süslerini çıktı alıp kendimiz hazırladık.Bu yılki temaya uygun cupcake kılıfı bulamadığımdan hazır alma yoluna gittim.Maalesef hazır parti malzemeleri çok pahalıya geliyor.Sonuçta bir kere kullanmak için o kadar para vermeye acıyorum desem de bu sene birkaç şey aldım çünkü çıktıları aldığım sitede herşeyin hazır formatı yoktu.


Banner için renkli çıktı aldım ve kağıtların üzerlerine de minik mandallar tutturdum.Ve tabi partilerin vazgeçilmezi balonlarla süsledik.


Pipet ve kürdanları da renkli çıktıyla hazırladık.Bardakları ise peçete dekupajıyla yaptım.Bu yazımda dekupajla ilgili bilgi vermiştim.Satın aldığım peçeteleri kesip dekupaj tutkalıyla plastik bardaklara uyguladım.Aslında tabaklar için de aynı şeyi uygulamayı düşünmüştüm ama sayı az olduğu için hazır almak daha uyguna geldi.


Servis tabaklarını da konsepte uygun hale getirme fikri çok hoşuma gitti.Birkaç servis tabağını peçeteyle kapladım ve bunu sadece bantla yaptım.Hem pratik hem de şirin oldular.Birkaç servis tabağını da sadece kağıta kapladım.

Taşıtlar konseptine uygun çıktıları buradan alabilirsiniz.

Taşıtlar konseptine uygun parti malzemesi de bulmak zor.Onu da bu siteden satın aldım.

1 yaş partisi için tamamını evde hazırladığım parti süslerine de buradan bakabilirsiniz.


17 yorum:

  1. İyi ki Doğmuş Paşa,herşey çok şirin görünüyor.Kendin yapmış olman ayrıca güzel.Ben de katılıyorum,hazır parti süsleri,hele yaptırırsan çok pahalı.Böyle bir sektör var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Tubacım ama henüz tamamını görmedin inşallah yazıcağım onun postunu da :)

      Sil
  2. iyiki onun doğurmuşsunuz bence.....onun için cok değerlisiniz kendinize iyi bakın... onun için bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bence de iyiki doğurmuşum :)

      Sil
  3. ellerınıze sağlık cok güzel bır doğum gunu konseptı olmuş. ıyıkı dogmus. Bız doğum gunu partı ıslerını unutalı cok oldu ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sen de haklısın tabi o kadar yer değişikliğine unutman çok normal

      Sil
  4. heyecan dorukta desene, adım adım partiye doğru gidiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hastalık ve işten fırsat bulabilirsem yazacağım daha :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş Tuğba..Her yaşını böyle heyecanla kutlamanızı dilerim hep birlikte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Bahar'cığım :) Umarım heyecanımız giderek artar

      Sil
  6. Bu sekilde ne kadara mal oldugunu sorsam ayip olur mu acaba? Insallah Guzel yaslari olsun sizlerle birlikte ufakligin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filiz :) Estafurullah parti malzemelerine 60 tl civarı ödedim.İçinde masa örtüsü,cupcake kılıfı,tabak,peçete ve şapka vardı.Geri kalan herşeyi evde hazırladım zaten.

      Sil
    2. Cok cok uygun olmus ve cok profosyonel gorunuyor..tipki anne eli degmis gibi:p elinize saglik bayildm:)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim mutlu etti sözleriniz beni :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. artık evde yaptığınız doğum günleri de birer SÜSLÜ PARTİLER haline gelebilir ;) instagram : suslu_partiler facebook : https://www.facebook.com/pages/S%C3%BCsl%C3%BC-partiler/1393472377581566 bekleriz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnceledim sayfanızı tasarım isteyenler için iyi bir adres olmuş ;) İnstagrama da bekleriz o zaman 'pasamlayasam' :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...