31 Ocak 2014 Cuma

Sunum Aşkına Yenilenen Ekmeklik

Eski ekmekliğimi oradan oraya savurup duruyordum ama atmaya da kıyamıyordum.Hazır bu ara kırmızılara takmış ve sofra sunumunu da kırmızı yapmayı düşünüyorken aklıma ekmekliği yenilemek geldi.


Elimdeki kumaşlarla ortaya böyle birşey çıktı.Bir parça kumaşı silikonla gelişigüzel yapıştırdım ekmekliğe.Tabanı için uygun ölçüde keçe kestim.Kenarlarına da tül geçtim.En son da kalp şekillerini kenarlarına yapıştırdım.


Kalp şeklinde keçeleri de bardak altlığı olarak düşünüp hazırlamıştım.Sunum da ayrı bir şıklık katıyorlar.




9 yorum:

  1. Lütfen beni mutfagına hatta yemege dawet eder misin :)
    Bayıldım cnm,ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nasıl mutlu olurdum seni ağırlayabilsem :)

      Sil
  2. çok çok güzel olmuş emeğinize ellerinize sağlık özellikle kalp şeklini ve fikrini çok beğendim....

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker bir yenileme olmuş...Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...