13 Temmuz 2013 Cumartesi

Eşleştirme Kartlarımızı Yaptık

Eşleştirme kartlarıyla ilgili çekincem Doruk'un yemesiydi.Hoş yedi de ama sağlam olmuş bayağı kağıda zarar gelmedi.Hatta yapalı nerdeyse iki ay oldu hala yemeği daha çok seviyor.Kartlar için resimleri bu adresten indirip renkli çıktı aldım.Aslında materyal gölge eşleştirmesi için ama ben bu amaçla kullandım.Çıktıyı kestim ve kartona yapıştırıp etrafını koli bandıyla sardım.Siz bu işlem için laminasyon (pvc kaplama) yaptırabilirsiniz yada makinasını alıp evde kendiniz yapabilirsiniz.Ben bu makinadan almayı düşünüyorum.Biz iki çiftten başladık,zamanla sayısı arttırılabilir.



Kartları eline alıp önce inceledi,evirdi,çevirdi.Sonra ben anlatmaya çalıştım ama o pek oralı olmalı.




Uzunca bir süre elinden bırakmadı ama eşleştirme falan da yapmadı.Tadının güzel olduğunu farketti sanırım,kartları hazırladığım günden beri sürekli kıvırıp ağzına sokuyor.


Bu dönemde biraz ilgisini çekmeye başladı.Bazen eşlerini bulabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...