25 Temmuz 2013 Perşembe

Şekilli Tünel

Malum sabah şerifleri krizini su balonlarıyla atlattık.E öğlene de birşey bulmak gerekiyordu.Paşam mışıl mışıl uyurken anası da uyanınca ne yapacak telaşına düştü.Etkacada balık tüneli görmüştüm ondan esinlenerek karton kolilerden tünel yapmak geldi aklıma.3 adet büyükçe koliyi birbirine koli bandıyla yapıştırdım.Bu ara kafayı şekillere taktığım için de şekillerden cepler kestim.

Doruk'a hadi gel içerden dediğimdeki şaşkın şaşkın bakışı


Şaşkınlığı atıp içerde birkaç tur attı.


Ama en çok cepler ilgisini çekti.


Hu huu içeride biri var mı?


İlgisi kaymaya başlayınca da kurdela sarkıttık ceplerden,içeri oyuncak attık.


Ama asıl eğlence ben de içeri girince başladı.Kovalamaca oynadık.Beni bayağı yordu açıkçası sürünme egzersizleri.Tabi bir süre sonra ondan da sıkıldık.

Ne yapacağını şaşırmış anne dışarı çıkardı artık oğlunu.Bu ara kreş araştırması yapıyoruz.Hergün bir kreşe gidiyoruz.3 gündür hergün farklı yere gittik tabi Doruk için de hergün farklı eğlence demek bu.Ben görüşme yaparken Doruk'u götürüyorlar oyun odalarına,sonra Paşayı getir getirebilirsen.Şimdiye kadar bütün öğretmenler bu çocuk çok sosyal,sıcak zorluk çekmez adapte olur rahatlıkla diyor ama anne yüreği pek elvermiyor genede.Dışarı da çıkmış olmamıza rağmen eve gelince gene kriz.Biz bu ara bu ruh haliyle yaşıyoruz:


Bu arada tünelden hemen sıkılmadık.Bu sabah yeni bir fonksiyon oluşturup kamyon tüneli yapıp bir süre de onunla vakit geçirdik.


Yaşımız itibariyle ben süsleme gereği duymadım ama biraz daha büyüyünce daha çekici bir tünel de yaparız.Zaten bunu çökertti bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...