19 Temmuz 2013 Cuma

Renkli Buzlar

Bu aktiviteyi dün yaptım ama günü gününe paylaşamıyorum tabiki.Dün paşamda bir kriz ki sormayın çıldırdım resmen ne desem isyan,ağlama,bağırma.Dediğim dedik çaldığım düdük unutmuyor da hiçbirşeyi tutturup duruyor.Taktı banyoda vileda suyuna..Banyodan çıkarmaya çalışınca başlıyor kriz.Düşünün ki düz duvara çarptı bir de sinirle çırpınırken hemen buz koyduk kafasına da fazla şişmedi.E baktım bu sefer de buzlar için ağlamaya başladı dedim ben buna renkli buz hazırlayım sürpriz olsun.Öğlen uyur da kriz geçer sandım ama nafile.Artık sinirim dayanmadı televizyonu açtım.Buzlarımız olunca da öğleden sonra hazırladım banyoyu.


Mavi ve kırmızı gıda boyam vardı onlarla hazırladım ama kırmızı toz boya olduğu için ayarı fazla kaçmış hemen boyasını salıverdi maviler kayboldu.Neyse ki hoşuna gitti bir süre oyalandı bunlarla.



 Soğuk-sıcak kavramlarını öğretmek için ideal bir aktivite hem de eğlenceli.Ama Doruk'a bu kavramları ananesi öğretmişti zaten soğuk su ve sıcak çayla.Sıcağı öğrendi ama tutmaktan da kendini alıkoyamıyor sonrada elini öptürüyor acıdı diye.


Buzlar eriyince bir de küvetini doldurup onunla oynattım ama yetti mi yetmez,krizler bitmez.Salya sümük çıktık gene banyodan bu sefer imdada fındık yetişti.Bayılıyor kuruyemiş ve kuru meyvelere.Ve sonunda babamız geldi de bir nefes aldım.

Akşamına iftar yemeğine davetliydik ve benim hiç gidesim yoktu bu krizli paşayla.Kara kara düşünüyordum nasıl başedeceğiz diye.Ama hiç korktuğum gibi olmadı çünkü 7 yaşında Hale ile tanıştık orada.Hale hayat kurtardı bütün gece Doruk ile oynadı.Doruk ona sarıldı,öptü,elinden tuttu yani yapıştı bırakmadı.Bisiklete,scootera bindiler evcilik oynadılar o kadar tatlılardı ki ama ne yazıkki fotoğraf çekemedim.Ama artık hayatımızda Hale ve annesi var daha bol bol vaktimiz olur fotoğraf çekmeye.

2 yorum:

  1. Aynı krizler bizde de başladı.İstediğini yapmayınca ağlamalar,tepinmeler.En sağlıklı şekilde atlatırlar umarım bu durumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım biz sağlıklı biçimde atlatırız :)) Bu arada blogunu yeni gördüm çok tatlıymış kuzucuk maşallah:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...