30 Temmuz 2013 Salı

Yoğurttan Dondurma ve Yoğurt Shake

Geçen nette gezinirken bir tarif gördüm hemen deneyeyim dedim.Doruk henüz dondurma yemediği için dondurmaya tepkisini de merak ediyordum.

Tarif şöyle : Meyve,yoğurt ve bal blender ile karıştırılıp kalıba konarak buzluğa atılır.Tarif Gurme Bebek'ten.Ben ölçüyle yapmadım göz kararı.Tarifte süzme yoğurt demiş ama ben normal yoğurttan yaptım,zaten çok sulu olmuyor paşamın yoğurdu da.Dün muzlu yapmıştım Doruk bayıldı.Bugün şeftalili denedim ama yemeğe fırsat olmadı.


Yoğurt shake kısmı da şöyle gelişti.Milkshake gibi ama süt yerine yoğurt kullanıyoruz.Meyve,yoğurt,bal ve bir parça buzu blender ile köpürene kadar karıştırıyoruz.Muzlusu ve şeftalilisi denenmiş ve paşamın beğenisi kazanmıştır.


Yoğurt sevenlerin de hoşuna gidecektir sanırım.Afiyet ola :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...