27 Eylül 2013 Cuma

Çocuk Odası Keçeden İçin Pano Yapımı

Bu filli kumaşı ilk gördüğümde vuruldum,bayıldım ama alamamıştım.Ben bununla kesin birşey yaparım ki demiştim ama Antalya'da kumaşın metresine 55 TL dediklerinde neyse kumaşçıda bakması da güzel deyip vazgeçmiştim tabiki.Ama Ankara'da aynı kumaşı metresi 11 TL'ye bulunca deli gibi sevindim.Paşamın odasına yastık kılıfı yaptırmak için 1,20 metre kumaş aldım.Ben dikişten anlamadığım için yorgancıda ikisini 5 TL'ye diktirdim.Kalan kumaşları da sakın atmayın diye tembihledim.İşte o kalanlarla da bütünlük oluşturmak için pano yapmaya karar verdim.


Bir büyük iki de küçük pano hazırladım.Zemin için beyaz kalın keçe,kenar çerçevesi için de ince keçe kullandım.Kenarları sıcak silikonla yapıştırdım.Kumaştaki figürleri tek tek kesip onları da aplike tutkalı ile yapıştırdım.Aski yerini kurdelayla hazırlayabilirsiniz.Biz şu ara evi delemiyoruz her an taşınabiliriz ev bulursak diye.O yüzden çift taraflı kağıt bandıyla yapıştırdım ben şimdilik.


Artık çok daha sevimli bir köşemiz var paşamla.Burası yatıp yuvarlanma ve kitap okuma köşemiz.Hem paşam da filleri çok sevdi.Piiil piiill deyip duruyor bunları görünce:)


Not : Çekilişimiz devam ediyor.Keçeden body ve şeker hamurlu kurabiye kazanma şansı için son 3 gün.Katılmak isterseniz buyrun  http://pasamlayasam.blogspot.com/2013/09/ilk-cekilisim.html

14 yorum:

  1. çokkk güzel olmuşşşş cnm ellerine emeğine sağlıkk,bende yapsam mı dıye düşünüyorum ama ben kesin balıkesirde o kumaşı da bulamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bir bak ummadık taş baş yararmış.Daha ne güzel kumaşlar var ama pahalıydı alamadım

      Sil
  2. Minderlerinizi bayıldımmmm, çok şeker:) panoya da çok yakışmış ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de bayıldım kumaşa :)

      Sil
  3. baaa-yııılll-dımmmm çok güzel olmuş ellerine sağlık,çok sevimli bir köşe olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Pano da güzel ama ben yastıklara bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun o da benim fikrim el emeğim yok ama :)

      Sil
  5. panoyada yastıklarada bayıldımm...harikasın!

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım ben bu fıkre cok guzel olmus canım ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık ben de bayıldım.kumaşı nerden aldınız acaba ben de Ankaradayım da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İzmir Caddesindeki Bursa Kumaştan aldım

      Sil
    2. Hmm bakayım ben de bir fırsat bulunca çok teşekkürler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...