30 Eylül 2013 Pazartesi

Sonbaharda Son Son Akdeniz

Geçen hafta pazartesi Ankara'dan Antalya'ya geçtik benim işe başlangıcımı yapabilmek için.Pazartesi günü mesaiyi bitirdik 3 dilekçe verebilmek adına ne yazıkki.Evet artık resmi olarak işe başladım :( Yıllık izindeyim şu an tayin çıkana kadar.O gün yorgunluktan hiçbirşey yapamadık anca Konyaaltı'nda sahilde bir çay içtik,eski evimize komşulara ziyarete gittik.Orada yaşarken kıymetini bilemediğimiz parkları da gezdik yolda.Zaten hava serin deniz de dalgalıydı ama özlemişim be denizin kokusunu.

Ertesi gün akşam Hatay'a geri dönecektik.Sabah otelde kahvaltımızı yapıp paşamla sonbahar keşfine çıktık bahçede.Sonbaharın ne olduğunu bilmesek de kurumuş yaprakları,kozalakları inceledik haşur huşur.

Sonbaharı inceleyip doğru yaza yolculuk yaptık cup denize.Şansımıza hava çok güzeldi.Deniz pırıl pırıldı ama soğuktu.Su soğumasa da toprak soğumuş artık.O yüzden fazla kalamadık denizde.

Öğlen de otelden ayrılıp bir aile dostumuza geçtik ömrümüzün en uzun otobüs yolculuğuna kadar.Tam 14 saat yolculuk yaptık.Allah'tan fazla arıza çıkarmadı paşam ama hepimiz pert düştük daha yeni yeni toparlanıyoruz.