4 Eylül 2013 Çarşamba

Şekilli Eğlence Kutumuz

Bu kutuyu internette gördüğüm bir fotoğraftan esinlenerek hazırladım.Öğle arama ( Paşamın uyku saati-Serbest zaman) maloldu hazırlamak ama değdi.Paşam uzunca bir süre kutuyla oynadı.


Kutunun beş tarafında da şekiller ve renkler var.Bu kutu sayesinde şekiller,renkler,büyük-küçük kavramı,istediğiniz nesnenin resmini ekleyerek onları öğretme şansınız var.Üç tarafına kare,daire ve üçgen şeklinde büyüklü küçüklü kestim.Üst kısma da paşamın dikkatini çekebilmek ve öğretmeye çalıştığım renkleri pekiştirmek için kartondan resimler yapıp yapıştırdım.Şekillerin çevresini de kırmızı,mavi ve yeşil renklerde boyadım.Ben eski ojelerimi kullandım ama her tip boyayla boyanabilir.

İlk tepkisi böyle oldu.


İçini dışını bir güzel inceledik :)



Kestiğiniz kapakları atmayın onlarla da eşleştirme yapabilirsiniz.Tabi paşam benim itici gücümle yaptı biraz.


Sonra da daire,kare ve üçgen objeleri kutuya atma oyunu oynadık.Paşam topları tercih etti.


İçini iyice keşfedebilmek için içine girmek lazımdı :) Yanlız şöyle bir sorun oldu ki kutunun içinde sıkışıp kaldı paşam.Ben de gülmekten hemen açamadım bantları.




7 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir ben de Nil'e yapıyım böyle birşey, gerçi bizim hanımşahın bir nesne üzerinde dikkati anca birkaç saniye sürüyor ama belki daha uzun süre oynar, çok zorlanıyorum onu uzun süre birşeylerle oyalamak için, şu ana kadar tek uzun süre oynadığı şey ipad veya iphone ve bu durum benim hiç hoşuma gitmiyor :( İnşallah bu kutuyla bunu kırmış olurum!
    Minik prensin çok tatlı maşallah kuzucuğa, öpüyorum onu yanaklarından!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de Nil Hanımı ısırma arzusuyla takipteyiz:)Nil zaten daha dikkatini toplamak için minicik annesi ama pc,tv kadar dikkat çeken şeyler varken oyuncaklar daha renksiz kalıyor yanında onun da etkisi olabilir.Doruk da Nil kadarken çok az ilgileniyordu 18.ay dönüm noktası bu anlamda çok değişiyorlar.Nil kadarken yaptıklarımıza da buradan bakabilirsin http://pasamlayasam.blogspot.com/2013/05/1-yas-ve-uzeri-aktivitelerimiz.html özellikle şişe mandal oyunuyla çok oynuyordu ve kule aşığıydı.
      Biz de çok öpüyoruz hatta ısırıyoruz sarı kızımı :)

      Sil
  2. ya nasıl anlatsam
    bayıldım bayıldımmm süper olmuş
    güle güle oynasın kuzucuk
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. NE GUZEL OYUNCAK OLMUS ÖYLE !!
    Paşan çok tatlı sondaki resimler fana :)
    sevgiler:*

    YanıtlaSil
  4. kıskandım şimdi:))çok güzel olmuş canımcım,paşamda çok eğlenmiş belli:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...