26 Eylül 2013 Perşembe

Suluhan Alışverişim

Ankaralılar için Ulus işin düşmedikçe pek de uğranılmayan semttir.En azından benim için öyleydi yıllarca hiç gezmek için gitmedim ta ki çeyiz alışverişime kadar.O sıralar Çıkrıkçılar Yokuşu'nu karış karış gezdim.Gerçekten de çok uygun fiyatlı aldım birçok şeyi.Suluhan ile de tanışmamız gelin çiçeği yaptırırken olmuştu.İşyerimdeki eğitim sayesinde Ankara Kalesi ve civarını,öğrencilik yıllarımda da Hamamönü'nü keşfetmiştim.Kesinlikle yolunuz düşerse buralara uğramanızı tavsiye ederim.Kendinizi başka bir diyarda hissedebileceğiniz tarih kokan sokaklara...

Gelelim bizim Suluhan gezimize.Ankara'daki son günlerimde paşamı uyutup anneme bırakıp kardeşimle kaçtık evden.Tüm vaktimizi de burada geçirdik.Suluhan'da incik boncuk,hobi malzemeleri,çiçekler hepsine ulaşmanız mümkün.Ben kendimi kaybederdim ama kısıtlı bütçem yularımı sıktı:)


En çok keçe aldım tabiki.Hatta keçe aldığımız dükkanda Hatay'dan geldiğimi söyleyince çalışan arkadaş misafirperverliğini gösterip çay bile ikram etti bize.Spray boya aldım;en azından bir renk alıp nasıl birşey olduğunu denemek için.Aplike tutkalı aldım keçeyle kumaş süslemelerinde kullanmak için.


Bileklikler çok ucuz ve çok güzellerdi kendimize hakim olup bu kadarla sınırlı tuttuk.Küçük bir de arm party yapmış olduk böylece.İlk kez duyanlara söyleyeyim ben de kardeşimden öğrendim;bir sürü bilekliği birleştirip kullanmakmış arm party.Zımbalıların tanesi 1 TL idi,hatta 5 tane alana 1 tane bedavaydı.Boncuklu olan bileklik ise 1,5 TL.


Bunlara bayıldığım için fotoğrafını paylaşmadan edemedim.Tahtadan magnetlerin ise 3 tanesi 5 TL.Çok güzel değiller mi?


E bu kadar gezince acıktık tabi.Suluhan'ın avlusunda çok sıcak ortamı olan iki tane kafe mevcut.Aslında orayı görünce insanın aklına güzel birşey yiyebileceği gelmiyor ama gözlemeler süperdi.Üstüne de kahve keyfimizi yapıp handan ayrıldık.

5 yorum:

  1. keçelere bayılıyorum,aldıklarınızın hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım güzel şeyler yapar onları da paylaşırım:)

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun :)

    Kahve köpüklü köpüklü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Ebru'cum senle de içeriz belki birgün bir kahve:)

      Sil
  3. Yarın keçe almak için gideceğim acaba fiyatları nasıl ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...