29 Eylül 2013 Pazar

Yaz Temalı Kavanozum

Bu kavanozun fotoğrafını Çocuklarla Zamanı Paylaşmak sayfasında görüp kaydetmiştim.Ben de hazır yaz bitimi hatıra bir obje olsun istedim.


Uygun kavanoz bulmakta zorlandım en sonunda sarı kapaklı kavanozu buldum.Kapağı sprey boyayla beyaza boyadım.Fotoğrafları minik minik kesip önce birbirine yapıştırıp ip ekledim,sonra da ipleri kapağa yapıştırdım.Kavanozun içine deniz kumu ve objeleri ekledim.Kapağa da elimde olan deniz yıldızı yapıştırdım.Kapağı kapatıp iple de süsledim ve işte kavanozum hazır.


7 yorum:

  1. Çok nostaljik duruyor, çok beğendim. Sahillerdeki derme çatma, önü böyle deniz kabuğundan boncuk perde yapılmış kulübeleri anımsattı.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, deniz temalı nesneleri çok seviyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuş bencede
    acaba tam kapağına kocaman bir deniz yıldızı yapıştırsak nasıl olur kii,
    birde gözümde öyle canlandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ama kapağımızda deniz yıldızı var zaten başka türlü birşey mi ki?

      Sil
  4. tuğbişimm,ben şimdiden özledim yazı içim bir tuhaf oldu :( çok özel görünüyor bayıldımmm ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de özledim şu an soğuktan sarılıp sarmalanmışım zaten :) Paşamın odasında yerini buldu hoş bir anı oldu tavsiye ederim..Ayrıca da çok teşekkür ederim canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...